Jako každý výrobek procházíme zlepšováním a vývojem. Pro přehlednost Vám zde sepíšeme veškeré pokroky a vylepšení za posledních pár let. Vše to začalo starým skateboardem a snowblade lyží – jako první prototyp dobré, ale nedomyšlené z mnoha směrů. Tuto vývojově slepou větev prozatím necháme v archívu 🙂
Sezona 2023 není prozatím pohádkově zasněžená. My jsme postoupili do finálního produktu našich snowskejtů – největší posun jsme udělali mezi treky a lyží – do lyže jsme nechali udělat inserty stejně jako na snowboardové vázání a tímto by měla konstrukce být „nesmrtelná“.
Sezona 2022 začala poměrně pozdě, ale přecejen sněhu napadlo v půlce ledna. Začali jsme pořádat každoroční Snowdeck Contest v Rejdicích v Jizerských horách.
Všechny komponenty zůstávají stejné jako předešlý rok – na skluznici lyže je naše WhS! logo místo prázdné černé barvy 🙂
Sezona 2021 je pro všechny poměrně zvláštní – skrz epidemii a vládní nařízení nám bylo zakázáno jezdit na vleku a do hor. Každopádně my jsme v naší práci pokračovali. A nakonec nejlepší byl skiareál Praha, kde napadlo více sněhu než za posledních 10 let 🙂
Deska – zde proběhlo vylepšení ve více ohledech – deska je z kvalitnějšího javorového dřeva, přidali jsme jednu vrstvu. Za největší pokrok považujeme nový grip „zebra“. Oproti loňskému roku je tento grip pevnější a odolnější. Lodní lak jsme také vylepšili a přidali jednu vrstvu.
Trucky – zde jsme udělali největší pokrok. Místo 2 dílů jsme vyrobili jednodílný truck z nerezu – zajistí lepší kontrolu ve větších rychlostech, podrží na hranách a nemá rizikové místa, které se můžou povolovat.
Lyže – Lyži necháváme stejnou jako pro modely z roku 2020. Odebrali jsme potisky z obou stran – v případě zájmu dokážeme udělat potisk podle vašeho přání.
Sezona 2020 byl našim prvním bez zakázkové výroby – museli jsme vymyslet univerzál pro všechny snowskatery a na všechny kopce. Z toho vznikl náš první prototyp (fotky níže).
Deska – vyrobená z břízy – 6 vrstev slepených k sobě ošetřené lodním lakem pro větší výdrž. Rozměry a prohnutí jsou mírnější než na klasických skejtech na kolečkách.
Trucky – dvoudílné trucky pevně připevněné k lyži i desce. Díly trucků byly spojené šrouby a kovové díly jsme ručně lakovali.
Lyže – twin-tipová lyže s dřevěným jádrem. Rozměry ideální pro funkčnost hran. Lyže je spíše tvrdší pro větší rychlosti. Přenosem váhy na tail je možno odlepit a získat pop pro triky.
Pro další roky plánujeme freeride prašanový prototyp – delší deska, delší a širší lyže. Je před námi poměrně velká výzva udělat z našich skejtů jedna deska – tři lyže. Rádi bychom, aby jedna deska dokázala pojmout více lyží s možnou rychlou výměnou „na koleni“.